Pages

4/18/2013

Pretty in Pink



At my last day in Valencia I did not want to watch old or new buildings again...no sightseeing for me! Instead I was shopping and at Smöoy and Cupcake Valencia to get some yummy food. I bought new shoes, 2 shirts, one pair of white jeans, 6 cupcakes and the frozen yoghurt was delicious! I took some instapics! And of course I had to scrap them! My dear friend Daphne posted a while ago a beautiful page at Studio Calico, so I made this scraplift. I love the result and I love the colour pink, pink is just so pretty!

7 comments:

Anandi Raman Creath said...

I love the colors you used, and I love SO MUCH that you used 4 photos!!! It's so hard to find layouts with multiple photos that still look fun and modern!

's Katja said...

Sorry Maja, aber das sieht rattenscharf aus. Ein superschönes Layout. So herrlich frisch und toll aufgebaut....

LG
Katja

bikun24 said...

... war einer meiner Lieblingsfilme als Teenie. Dein Layout hat auch das Zeug zu einem Lieblingslayout von mir zu werden. Super schön, liebe Grüße Birgit

Alexandra Boehnke said...

Ein super Layout! Ich liebe auch dieses leckere Frozen Yoghurt - mit Früchten und lecker Soße am liebsten.
Die Pfeile auf meinem Layout habe ich mit Gesso gestaltet. Habe dazu etwas mehr genommen und dann mit einem Spachtel Unebenheiten reingebracht. Dann habe ich ein bißchen Wasserfarbe aufgetragen. Liebe Grüße!

Sandra Dietrich said...

Ein absolut cooles Layout!!! Liebe Grüße von Sandra

Merrick Dunphy said...

What a fun layout! I realy like the size and position of the photos

elvan said...

Total toll, Maja!!

Es gibt sooo viiiel zu sehen!!

Liebe Grüße,

Elvan :-)